Konkurencja bankowa jest bardzo duża, w każdym mieście mamy co najmniej kilka palcówek bankowych do tego dochodzą jeszcze różne instytucje pozabankowe. Wszystko to powoduje, że my klienci możemy dostać zawrotów głowy od nadmiaru informacji produktów finansowych. Najważniejszym narzędziem na zdobycie nowych klientów jest reklama, dawno minęły już czasy kiedy kredyty reklamowane były tylko i wyłącznie poprzez podanie suchych informacji. Teraz niemalże wszystkie banki organizują całe kampanie reklamowe i zatrudniają znane osoby do promocji swoich usług. Kredyty reklamowane są w taki sposób, że wydają się najlepszym rozwiązaniem na kłopoty finansowe. Banki żeby zatrzymać nas u siebie jak najdłużej starają się powiązać nas ze sobą różnymi umowami. I tak na przykład starając się o kredyty gotówkowe zostanie nam przedstawione promocyjna oferta na kartę kredytową lub ubezpieczenie. Podpisać taką umowę jest bardzo prosto jednak zrezygnować z niej jest dużo trudniej, banki naliczają sobie różne prowizje od odstąpienie od umowy. Pamiętajmy więc - czytajmy uważnie umowy kredytowe a szczególnie tekst pisany "maczkiem" aby wychwycić wszelkie ukryte koszty i "kruczki" o których bank przy umowie kredytowej może nie wspomnieć.
- Doradca finansowy
- Kredyty
- Odsłony: 7500